środa, 9 stycznia 2013

Prolog


Ona? Szesnastolatka z Katowic. Jej pasją jest fotografia, choć wcale nie wiąże z nią przyszłości a przecież to dzięki niej znajdzie się w Bełchatowie.

Oni? Siatkarze Skry Bełchatów, nie świadomi, że życie szykuje dla nich kilka niespodzianek, związanych właśnie z nią...


____________________________________________________
Witam Was moi drodzy :) Jestem tu zupełnie nowa, choć opowiadania piszę już od dawien dawna. Postanowiłam się nimi podzielić.
Nie lubię pisać prologów, opowiadanie będzie zdecydowanie ciekawsze, przynajmniej moim zdaniem. Pierwszy rozdział postaram się dodać jutro.
Opowiadanie będzie bazować na siatkarzach Skry, ale od czasu do czasu pojawią się siatkarze innych klubów, Jastrzębskiego Węgla czy Asseco Resovii Rzeszów.
Pozdrawiam i zachęcam do czytania :)


6 komentarzy:

  1. No ciekawie się zaczyna :) Chętnie zobaczę co bd. dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro zachęcasz, to czemu nie :) W końcu SKRA będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To skoro zaczynasz to ja się piszę na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to czekam, może choć trochę zachęcisz mnie do Skry. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to czekam! ;) Mogłabyś informować mnie na moim blogu? www.pewnego-razu-w-moskwie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń